|
Coberta del llibret realitzada per Toni Colomina i inspirada en l'obra de René Magritte Açò no és una pipa. | | |
|
Presentació de 'Açò sí és un llibret' a la llibreria Ramon Llull de València |
Exorbitant
era la vida urgent de Lucrècia Brunisenda que mostrava la carn farcida de
luxúria pornogràfica i indomable. Era indestructible com la bèstia marina Leviatan que es movia amb la sinuositat
d’una serp entre els principis d’inalienabilitat, inembargabilitat i
imprescriptibilitat. La seua èpica eròtica l’havia conduït allà on acaben tots
els límits. Brunisenda es movia feliç entre les tenebres. No volia llum i va
haver de cercar un habitacle entre els centenars d’exoplanetes que s’escampen per l’univers. La finalitat era diàfana: escometre les seues gestes
diabòliques sense ser vista pel sol. L’astrofísic Didier Queloz, que l’any 1995
va descobrir el primer planeta extrasolar anomenat 51 Pegasi, és va enamorar cegament d’ella amb una força comparable
a la de Júpiter, però aquest Pegasi
no era habitable. Havien de seguir burxant al bell mig d’un cercle de forats
negres. La tasca era gairebé infinita perquè el Centre d’Astrofísica de Harvard els havia comunicat que hi ha un
planeta per cada estrella i s’estima que la nostra galàxia conté al voltant de
100.000 milions d’estels. La Leviatan
no va defallir i empentada per la força del seu pacte secret amb Satanàs va
surcar la via làctia en companyia de la missió espacial Kepler que el 7 de gener de 2013 va anunciar que el petit exoplaneta
KOI-172.02 se situava en zona
d’habitabilitat perquè es trobava a una distància prudencial de la seua estrella
i molt lluny del sol. Això li conferia unes tempertaures ni massa fredes ni
massa calentes per què hi haguera aigua en estat líquid i fera possible
l’existència d’éssers humans i fins i tot albergar vida extraterrestre. Ella va
aconseguir fer el seu cau allà. I com una esposa de la foscor feia servir el
sexe perfumat per delitar els seus amants, homes i dones que esdevenien esclaus
d’amor en un incendi de pits, llengües, salives i budells.
Havia construït una sínia situada
en un dels extrems del KOI. En
aquesta màquina d’elevar aigua que rotava mitjançant un pal mogut per
extraterrestres hipnotitzats per l’abominable Brunisenda, ofegava els seus
enamorats que acudien a l’encanteri exòtic d’aquesta criatura poderosament
sexual. Éssers que, exhaustos de plaer, eren enganxats al llarg d’una cadena
sense fi i morien submergits en l’aigua per esdevindre morts que no es
defensen. Lucrècia fotografiava les víctimes. Li agradava guixar els seus
rostres marcats rabiosament amb un llapis de punta violeta. I així van passar
els dies, les setmanes, els mesos i els anys dins d’un planeta on no existia el
temps ni la llum. Havia adoptat la forma del mal i col.leccionava els exosquelets
dels seus amants i parlava amb ells sobre pensaments sense sentit amb una viva
excitació que la feia desvariejar i continuar executant fets inconnexos.
|
Jung-Yeon Min. Extret de la Révolution Surréaliste |
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada