dissabte, 27 de gener del 2018

Tornada a la ràdio 11-12-2017



Moltíssimes gràcies pel caliu que em regaleu. 48 hores sense deixar de rebre missatges de feliciacions per túiter, face, whatsapp, correus... Estic responent a totes i tots perquè vull mostrar el meu agraïment a cadascú de vosaltres. M'envieu paraules d'espenta que m'omplin d'energia; mots que carreguen la il.lusió de tornar al meu ofici. La major part de vosaltres em recordeu programes de les meues vides anteriors:
 #PassatgeALaNit #AltaFidelitat #ElMusicari #ElJardíDeLesDelícies
Gràcies per donar-me tanta estima i afecte! No hi ha present possible sense el nostre passat viscut i en les ones hertzianes n'hem compartit centenars, milers d'hores de ràdio. Ara ÀPUNTeu-vos al #TerritoriSonor cada vesprada de dilluns a divendres en directe des de les 19h fins a les 20h. Ja vos aniré contant coses, però vull destacar-ne tres punts:

-1er: l'equip de persones triades expressament per a donar potència, pluralitat i qualitat a les emissions. Molta saba nova i bona. De fet, jo sóc l'única veterana del grup. D'ells i d'ella n'aprendré molt i sobretot, ens divertirem fent allò que ens agrada. Els tenia fitxats en el meu cap des de fa temps i ara he tingut l'oportunitat d'ajuntar els seus talents. Els reconeixereu perquè, com jo, són malalts de ràdio i de música. Vénen de la #PodcasteraValenciana, de les Universitats, de ràdios municipals i de revistes musicals especialitzades:  Laura Romero Valldecabres, Mariano López, Carlos Ripo, Jerry Ford i com a productor executiu... una persona humana, empàtica i altament professional, Rafa Piqueras (gràcies per posar-nos-ho tot fàcil 💜).
-2on Tenim uns col.laboradors assenyats i de luxe sideral que ens ampliaran els nostres horitzons musicals. Ja vos aniré donant més detalls, però vos avance els seus noms: Micalet Landete, (yeah!) Carme Mésdemil amb Ramir Calvo Cubedo (Yeah, Yeah) i Miguel F. Jim (té joies musicals que ningú més posseïx).
-3er No ha sigut gens fàcil arribar fins ací. Volem treballar més que parlar; volem fer-ho amb respecte, rigor, modèstia i humilitat; volem fer un #TerritoriSonor pluriestilístic i plurilingüìstic. Ens heu d'ajudar i ser copartícips per tal que no se'ns escape cap so.  


Vinga, aborígens! Fem #TerritoriSonor Ací els podcast
 🎧